Saturday, December 12, 2009

Hargailah Apa Yang Dimiliki

Kegembiraan seseorang akan hilang secara beransur-ansur jika seseorang itu mula mengabaikan atau kurang menghargai apa yang dimilikinya, sebaliknya asyik memikirkan apa yang belum dimilikinya dan tidak akan dimilikinya.

Fikir-fikirkan.

9 comments:

kumpas said...

tak enaklah bahasa saudari....kuno

Butterfly said...

bahasa hanyalah salah satu alat komunikasi..kuno ke tak terpulang kepada yang menilainya, yg penting nilai sesebuah message tersebut.

Anonymous said...

Kalau bahasa tidak kena massage tidak tepat orang tidak faham,jadi tidak dapat nilai yang sebenarnya. apa nie

Anonymous said...

Adik beradik ada masalah..otak ker? Cari lah doktor minta nasihat.
mr..funny.

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Butterfly said...

Nak bagi komen ke nak lepas perasaan? Kalau nak lepas perasaan carilah tempat yg sesuai. Kalau nak komen biarlah semua org dpt faedah hasil komen anda.

kumpas said...

Tanya u punya gengla...dalam blog dia lepas perasaan..jangan marah nanti darah tinggi pula..berdosa saya nie.

Butterfly said...

Saya bukan org yg mudah sensitif. Setiap peluang akan digunakan untuk meneruskan kebaikan yg telah sedia dilakukan dan menambahkannya lagi. Buat apa nak pedulikan kata2 org lain jika saya rasa apa yang sedang dibuat dan akan dibuat adalah untuk kebaikan bersama. Harap2 anda juga begitu..jgn terlalu sensitif...jgn membiarkan kata2 org membataskan kebaikan yg ingin anda lakukan.

Anonymous said...

Kadang-kadang melakukan sesuatu mengikut kita rasa tidak boleh juga.Bahaya tau.Pastikan apa yang kita lakukan itu betul-betul berfaedah.