Friday, October 23, 2009

Terima Kasih Kerana Masih Mengingatiku!

Penahkah anda kehilangan kawan baik? Apa perasaan anda bila kawan baik anda muncul kembali setelah berpuluh- puluh tahun menghilangkan diri? ....Ungkapan yang menggembirakan ... Hai! apa khabar? Kat mana kamu sekarang?, lama tak jumpa? dan diakhiri dengan ...kau tetap diingatanku!. Aku merasa gembira setiap kali aku mengingati ungkapan -ungkapan itu...aku pasti ungkapan yang masuk ke dalam kepala aku dan terakam kemas di dalam kotak ingatan sehingga sekarang adalah realiti dan bukannya mimpi lagi.."Ungkapan yang mengingatkan kembali nostalgia lamaku"...rasanya bukan juga kerana terlalu banyak baca novel ketika remaja dulu... Al maklumlah, masa sekolah dulu...kalau suruh aku pilih..memang aku pilih novel cinta untuk dibaca....dibandingkan dengan buku akademik. Wahai! teman terima kasih kerana masih mengingatiku!..

1 comment:

Butterfly said...

hai! kiss me...ok. thank you.